DOWIEDZ SIĘ CO CHCESZ...

niedziela, 7 kwietnia 2013

NASZA URODA .

Masz wągry, pryszcze, brzydkie pięty czy suchą skórę? Nie przejmuj się! Ola radzi!

Po pierwsze używaj maseczek na twarz. Ja używam z dobrych firm,ale nazwy tylko na priv (ola1szymon2@wp.pl) . Możesz też sobie zrobić domową np. z truskawek czy położyć ogórki na czy. Normalnie domowe SPA. Nie używam makijażu,bo nie mam potrzeby. Maluję się tylko na ważne okazje.
Od malowania nie wiem czy wiecie cera się niszczy i wyglądacie jak 80-letnie babunie. Na pryszcze zróbcie sobie peeling z kaszy mannej. Na wągry są specjalne toniki. (nazwy na priv). Na twarzy każdej z nas wcześniej czy później pojawią się nieprzyjemne chrosty. Moja twarz dzięki tym kuracjom jest czysta i nie czuję się jakoś brzydko. Polecam! Na pięty jednak stosuj kremy nawilżające tak samo jak i na ręce.
Ja mam specjalne białe skarpety, które zakładam po nałożeniu maski na stopy. :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz